آرمان جامعه شناسی

ارائه کتاب, مقاله, پرسشنامه, پروپوزال, پایان نامه,انجام سفارشهای تایپ, ترجمه و,,,

اطلاعیه فروشگاه

با سلام. این فروشگاه بدلیل عدم فعالیت واگذار می گردد. جهت هرگونه سوال و پیشنهاد با ایمیل زیر در تماس باشد. با تشکر. socioarman@gmail.com

پایان نامه بررسی رابطه استفاده از بازیهای رایانه ای و ارتباطات میان فردی نوجوانان

پایان نامه بررسی رابطه استفاده از بازیهای رایانه ای و ارتباطات میان فردی نوجوانان

 این پایان نامه در دانشگاه تهران و در مقطع کارشناسی ارشد و به روش کمی انجام گرفته است. دارای 83 صفحه WORD. 

    در اين پژوهش مي خواهم به بررسي رابطه ميان بازيهاي رايانه اي و ارتباط ميان فردي نوجوانان بپردازم . ظهور بازيهاي رايانه اي و ويدئويي يكي از پيامدهاي گسترش و تحول در فناوري هاي ارتباطي در سالهاي اخير مي باشد.بازيهاي رايانه اي ويدئويي در سال 1972 ، با بازي "پنگ" پا به عرصه حضور گذارد و بعد از آن پيشرفت چشمگيري در كميت و كيفيت اين بازي ها فراهم شد( منطقي ،1380،ص3 ) . اين بازي ها ، تحولي عميق در اوقات فراغت نوجوانان كه نخستين مصرف كنندكان آن مي باشند (فروم ، 2003 ) ايجاد كرده است .  

پيدايش اين پديده جديد ، موجي از نويد ها و نگراني ها را به دنبال داشته است . در حالي كه برخي گشايش دنيايي جديد و خلاق را براي كودكان و نوجوانان بشارت می دادند و اين بازي ها را مقدمه اي براي آشنايي بيشتر با رايانه ، آموختن زبان ، افزايش مهارتهاي هماهنگي چشم و دست و سر و سامان بخشيدن به اوقات فراغت كودكان و نوجوانان مي دانستند ( منطقي ، 1380‏،ص7 ‏؛ فروم ،2003 ) ، عده اي ديگر( اسميت ، 1991 و اسکات ، 1995 ) با نگراني به محتواي بازي ها چشم دوخته اند كه افزايش ميزان واقع گرايي و حداكثر بهره گيري از دانش علوم رايانه ، فيزيك و ساير علوم مرتبط سعي در هر چه بيشتر مجذوب ساختن مخاطبين خود به دنياي خشن بازيها دارند .


 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,200 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
BAZI-V-RAVABET_431182_5145.zip79.1k